Ibland händer saker och ting av en anledning

Jag valde att ta bort gårdagens långa inlägg av flera anledningar. Mestadels eftersom det inte är aktuellt längre. Dåtid är dåtid. Jag väljer att lägga det där. Istället har saker och ting löst sig till det bättre, och jag tänker fortsätta att gå på min linje att det alltid skall finnas individuella alternativ.

11 timmars dagar är intressanta. Först två timmars föreläsning och därefter fem timmas studier på KTB. En timmas lunch och 1 timmas förberedande för föreläsningen. Man känner sig effektiv. Att lämna hemmet vid kvart i åtta och återvända vid samma tid, 12 timmar senare, är dock en aning uttröttande.

Därmed beder jag alla godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0