Blogga igen?




Två månader lång bloggpaus och jag är förvånad, om än smickrad, över att det faktiskt funnits människor (som inte bär mitt namn eller IP-adress)  som faktiskt besökt den här bloggen. Orsaken till bloggupperhållet har varit tidsbrist. Mina dagar är uppbokade från 8 på morgonen till sena kvällen. Mestadels studier, men även lite andra händelse - trevliga som otrevliga.

För att sammanfatta dessa två månader är rejäl framgång och diciplin de mest passande beskrivningarna. Jag har funnit mig tillrätta i min brasch (så tillrätta man kan komma), skrivit högsta betyg på allting och fått stående ovationer. Men jag har lagt min själ i det jag gjort. Man får ingenting gratis.

Men jag kanske borde återuppta bloggandet? Vi lever i en händelserik och omtumlande tid, och jag borde få en anledning att vara duktigare att följa tidningar. Det är svårt att hålla en blivande forskare borta från nutid, även om kursböcker, PM och tentor gjort ett rejält bra jobb.

Den som lever får se.


Jag borde ta nya byline-bilder, istället för att använda 2 år gamla bilder då jag hade kort hår. The Studio i all ära, men äkta vara räknas i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0