Tidig morgon och Kadima störst!

Klockan är snart halv åtta och jag sitter med frukosten - samt frukosttidningar. Är mördande trött eftersom jag enbart fått 2 timmars sömn i "natt". Knappt två timmar, förövrigt. Men så blir det då man får enorm skrivkramp och inte får gjort det man är ålagd att göra. Men jag blev klar med analysen av NATO-fördraget, fick lärt mig det nästintill utantill (eller snarare: artikel 5) och jag antar den är av godkänd karaktär.

Dagen väntar seminarium om resultat man fått på analysen. Slut 12:00. Därefter tänker jag ta mitt pick och pack hem för en tidig kväll.

Kadima blev största parti efter det israeliska valet. Jag är positivt överraskad, även om regeringsfrågan är långt från löst. Det kommer ta ett tag, då högern gick fram väldigt stort (inte förvånande). Viktigast är att fredsrproccessen inte blir lidande alldeles för länge.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv, aaw,tack underbaring <3

2009-02-14 @ 13:56:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0