Bråda dagar!

Nu kan jag inte skylla på att det inte finns utrikespolitiska nyheter att rapportera. Fruktansvärda bräner i Australien, Thorvald Stoltenberg tretton förslag till ett utökat nordiskt försvarsarbete (mycket bra!) och stundande israeliskt val. Spännande, bråda dagar.

Dock sitter jag med en maktanalys av NATO-fördraget. Mina kommentarer om dessa händelser  kommer när uppgiften är färdig.

För dem som vill läsa aktuella funderingar hänvisar jag till vår utrikesminister Carl Bildts blogg.

Vi hörs om ett tag istället.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Tackar :D

Vill man vara fin får man lida pin ^^,

2009-02-11 @ 05:40:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0