Bloggpaus till på söndag

Hej!
Nu är det dags igen med mycket att göra och jag kommer därmed ta en liten bloggpaus tills på söndag. Jag har massvis med litteratur som skall bli läst och jag hinner inte göra två saker samtidigt. Speciellt inte när den senare (internetsurfing) är betydligt mer lockande än "Religion and Globalization"  av John Esposito (gud bevare mig...). Mina studier kommer alltid först och därmed tänker jag se till att avverka lite kapitel i diverse böcker innan jag återkommer till er med trevliga nyheter om att jag förhoppningsvis lyckades vara den toppstudent jag är. Man får ingenting gratis och definitivt inte toppbetyg.

Vi hörs på söndag. Då förväntar jag mig att alla tittar hit!

/Len

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0